torsdag 21 maj 2009

Exklusiv intervju med Koira!

Hej, det är jag som heter Koira. Ni läser väl varje dag om mig, så jag är väl vida känd... Eller ökänd kanske? Tänkte berätta lite om mig själv, håll i dig!

När och var är du född? Jag föddes hemma hos Lollo (Renarders kennel) i Vreta Kloster den 9:e februari 2009.

Har du några syskon? Om jag har! Hela 9 stycken!

Vad heter du i stamtavlan?
Renarder's Papaya Cantalene.

Har du några smeknamn?
Lill-skruffsan, Pirayan, Krokodilen, Lilla Monster, Socker-smulan... Och ett par till!

Vad gillar du mest att göra?
Bitas, busa, leka med hundkompisar, jaga leksaker...

Vad gillar du inte?
Bussar är lite otäcka fortfarande, de anfaller när man minst anar det! Sen är det inte så kul när det regnar heller.

Vad gillar du att äta?
Det mesta! Gärna delikatesser som skum från kuddar, folie, fimpar, stenar... You name it! Om det ska vara "riktig" mat så är det grisöron, korv, skinka, morötter och äpple som är godast!

Var är det mysigast att sova?
På mattes hals! Eller över huvud taget i mattes och husses säng!

Vad kan du för konster?
Matte säger att vi ska vänta med alla konster, vi har ju hela livet på oss! ;) Men jag är bäst i världen på ligg! Sitt är jag rätt vass på också, men bara när jag inte har nåt ludd i öronen... Sen kan jag sitt och stanna kvar, det är matte jätteglad för! Håller på att lära mig loss också. Och matte säger att vi ska träna på stå och trava inför utställningen i augusti...! Nej är tråkigt att lyssna på, men det får man väl ta...!

Vad ska du bli när du blir stor?
Lydnadschampinjon! Haha!

Vem är din bästa kompis? Hm. Det är nog Helmer, fast han vill inte leka med mig. Annars är det nog Snöboll, man har aldrig tråkigt med honom!

0 kommentarer: