söndag 24 maj 2009

Bloggtorka!? :D

Haha, det är lite sjukt det hära... Jag har inte bloggat på en hel dag, och jag tycker det känns som värsta bloggtorkan... Haha! Men jag gissar att det kommer bli bättre när kameran kommer nästa vecka, då finns det ju bilder att visa saker och ting med också!

Idag ska vi vara hundvakt åt Fanny, Sebbes vovve. Hon är en blandis kelpie/labrador, och hur underbar som helst. Hoppas att Koira blir så smart när hon blir stor! :)
Vi funderar på att åka ut till Lagunen med vovvarna, Koira behöver lära sig att vatten går att simma i också, inte bara drickas, bada tassarna och plaska i...

När jag orkar kommer det väl lite bilder från lördagen när min faster och kusin var här över dagen. Vi åkte ut till Tinnerö och fikade bullar (de jag bakade i veckan) och saft, härligt!
Sen på kvällen kom Sara och Knug hit och grillade, så najs! Spelade lite fåniga spel också, "så det kan låta 2" och tecknet. Jerre och jag vann såklart på det sistnämnda, vi har det vassaste tecknet ever! :D

0 kommentarer: