tisdag 28 april 2009

Onda ögat

Koira är allt en liten olycksfågel... Först den där konstiga hudpricken, och nu är det pipi-ajaj på ena ögat... Vi är lite osäkra på om det är Helmer som har rivit till henne eller om det bara är lite smuts som kommit in i ögat på lilla Koira, men rött och äckligt är det. Vi har tvättat med natriumklorid iallafall, så det ser lite bättre ut. Rinner inte alls lika mycket längre, och i och med att hon inte kisar med ögat så borde det hela bli bättre bara vi tvättar envist!

Ska bara tigga lite... Jag vet att ni är ett par som läser min blogg, och jag skulle bli superglad om det kom in lite kommentarer eller frågor eller vad som helst lite då och då... Behöver ju inte vara nåt superviktigt om ni känner att det är jobbigt att krysta fram nåt... Men det blir så mycket roligare för mig att skriva när jag får lite feedback på vad som händer! :)

1 kommentarer:

Fridal sa...

Usch vad träligt det där med Ögat på koira. om de inte blir bättre kan ni ju checka det med veterinären, de ska ju vaccineras nästa vecka =D.