fredag 22 augusti 2008

Virrpanna nummer 1

Idag (och inte andra dagar hellre, vad det verkar) är jag lite väl virrig. Som idag tillexempel, jag skulle ta min rast eftersom jag börjar 12 på fritids. Såklart är det 12.30 jag börjar där, så nu har jag fått lite planering och förberedande gjort också, det var bra. För det var INTE kul att sitta i 2,5 timme igår kväll och göra en massa pappersgrejer.

Nu är det bara 3 minuter kvar av rasten, sen ska vi gå på glasspromenad med barnen. Lite fredagslyx sådär. Härligt att man kan göra såna grejer också, inte bara vara inne och mögla.

I eftermiddag ska jag åka till syrran som antagligen just nu håller som bäst på och städa lägenheten hon flyttar in i imorrn. Hon ska ju flytta in under pappa, och eftersom han inte är den mest seriösa hyresvärden var det inte direkt flyttstädat där nere... Hum.

Men innan dess ska jag via Valla Cykelservice som var så söta mot mig igår. Mina växlar funkade inte, så jag bad dem om hjälp att kolla vad felet var. Det var en mockajäng som var sned, så han bytte den och ville bara ha 20 spänn för det! Tyvärr hade jag inte nån cash på mig just då, så jag far förbi där idag och betalar av min skuld, haha.
Jag kan iallafall lätt säga att jag kommer bli stammis där när min cykel pajar, de var grymt trevliga och billiga!

0 kommentarer: