lördag 9 augusti 2008

Spelberoende!

Ah! Det är inte bra att spela spel på internet! Nu har jag börjat spela på King och det är ju så kul att det är svårt att sluta...! det var precis likadant när jag spelade betapet, det spelade liksom ingen roll att man egentligen var tvungen att plugga, man satt lik förbannat och spelade bort en massa tid... Helst med andra kursare, då kunde man ändå om man överdrev lite grann säga att det hade med skolan att göra...!


Men men, vad ska man annars göra än att spela bort tiden när man väntar på att karlsloken ska komma hem från pokerkvällen...? ;) Har iallafall Snöboll här, så helt solokvist är jag inte! Vi var på en liten promenix förut, det var så mörkt att man inte ens såg att det var nån som satt fast där längst ute i koppeländen...! Så nej, hans namn anspelar inte på hans hårfärg...!


Imorrn kommer Sara och äter lunch hos oss innan hon drar till jobbet.... Det blir kul, har inte sett henne på evigheter känns det som... :(

Nah, har inte mer än nattdravel att bjuda på just nu, så jag lägger upp lite gamla bilder på Marie och Doozer. Det här var väl nån gång i höstas tror jag.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Men shit vilken liten pruttbulle han var där!!! :)