torsdag 28 augusti 2008

Bra feedback

Det är så kul när man märker att barnen uppskattar det man har hittat på åt dem. S berättade att första gruppen jag hade igår hade tyckt att det var "SUPERKUL!" och den andra också. Sånt växer man av.

Hade "min" klass med grupper idag, och hej vad jobbig höst det kommer bli. X ränner runt och trissar upp de andra, och jag tvekar ens på att ha honom med i gruppen om det går sådär.
Andra gruppen var iallafall underbar i jämförelse, det gick nog bäst med dem av alla 4 grupper. Fast där har jag ju lite uppbackning också i och med K och L.

Fick lite tips också från barnen om vad de ville göra och pyssla med i höst. Jag vill ju gärna ge dem lite inflytande, så det blir nog bra. Flera saker går att pussla in i det jag har tänkt mig. Härligt när det går framåt!

0 kommentarer: