onsdag 13 augusti 2008

Att dansa eller inte dansa...

Sitter här i valet och kvalet om jag ska gå och dansa Afropower idag. Jag kan verkligen inte bestämma mig. Här är fördelar versus nackdelar;

Fördelar
* Det är träning = jag blir friskare, gladare, mer tränad.
* Det är ganska kul, även om jag har tröttnat på att vara utomhus.

Nackdelar
* Det är säkert blött i gräset = stor halkrisk + stoooor ler-risk!
* Jag har grym träningsvärk i typ hela kroppen efter mördarpasset igår
* Om jag ska gå på träningen måste jag smälla i mig lite yoghurt innan, vilket jag typ har levt på hela veckan...
* Jag hinner inte hjälpa Jerre med kvällsmaten
* Jag hinner inte plocka in alla viktiga papper från jobbet i jobbpärmen, det är man för trött för efter träningen!

Nää, det verkar som om nackdelarna vinner... Eller är det jag som vill att det ska vara så...? Jaja, jag fick nyss ett sms från Ivana om en promenad i skogen, och det låter ju inte helt fel faktiskt. Ja, så får det bli.

TACK bloggen för att du reder ut mina tankar!

1 kommentarer:

Unknown sa...

Du kan ju komma till Tornhagsskolan på onsdag 20.8 istället på gratis prova-på-dans, kl 18.30 -21.30!
Kommer du ihåg att vi pratade om det?