tisdag 26 augusti 2008

Double Chocolate Strawberry Frosting

Sitter här och fryser, jag undrar om det är så att det är kallt överallt (både hemma och på jobbet) eller om det är jag som är frusen kyckling...?
Känner inte heller riktigt att jag orkar träna idag med allt som hänt på jobbet, så jag skiter i det. Jag kör hårt som fan imorrn istället med dubbel träning imorrn och torsdag (aerobic/body combat och gym). Synd bara att all min träning aldrig märks på kroppsformen, fast att jag äter fullt normalt... Klag, klag, klag, jag vet...! Tråkigt att älta och tråkigt att läsa om (om det nu mot förmodan är nån som läser min blogg ens...)

Nu ska jag ta och ägna mig åt min nyupptagna favorithobby; nämligen att måla och rita! Pysslade ju rätt så mycket med det som liten, och nu har jag kommit på hur kul det är...! Lägger in en bild också på min senaste bild som är gjord med vanliga färgpennor och lite vattenfärger på tub;

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är Angelica din idol?

Elin sa...

Eh, va?