torsdag 21 augusti 2008

Både bra och dålig dag

Jag trodde verkligen att den här dagen höll på att bli den bästa på mycket, mycket länge. Ylva berömde mig för att jag var duktig med X, som jag är assistent för. Hon sa att det underlättar mycket och att jag var duktig. JAG ÄLSKAR BERÖM! Och jag behöver det också, jag måste växa, växa och växa i min nya roll på jobbet.

Dessutom gjorde jag och X stora framsteg, det gick mycket bättre idag än vad det har gjort tidigare. Det är så härligt, och det känns som att när vi väl känner varandra bättre kommer vi funka bra som ett team. Det är så härligt när det känns så på jobbet!!!

Tyvärr avslutades dagen med ett stort bråk, jag har aldrig sett barn så arga! Usch, det var riktigt otäckt där en stund, jag var alldeles darrig efteråt.

Nu ikväll har jag skippat träningen till förmån för jobbet, massor med schema och saker som måste göras, suck! Nåja, jag har iallafall precis laddat hem soundtracket från Mamma Mia, härligt!

0 kommentarer: