torsdag 11 december 2008

Utmaaaaaaning så här på lunchen!

Tio första:
Första bästa kompis: Jonas, antagligen. Eller Nicklas eller Mikael.
Första bil: I september 08 köpte vi vår pärla!
Första kärlek: Hum. Räknas Nick i Backstreet Boys när jag gick i femman?
Första husdjur: Skuttis, den grå vädurskaninen som bara orsakade problem och hjärtesorg!
Första semester: Eh. England när jag var runt 3 år kanske?
Första jobb: Köksa på avd. 81 på US.
Första köpta skiva: Gissar på att det var Carolas skiva...
Första riktiga kärlek: Stefan... Oj, så härligt och hemskt det var! Glömmer det aldrig!
Första piercing: Ögonbrynet, yeah! Jag var så tuff när jag var 16!
Första konsert: Tror att det var Children of Bodom, men är långt ifrån säker.

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: Glöggen i lördags!
Senaste bilfärd: Igår till Maxi. Jag körde, såklart!
Senaste filmen du såg: Det var verkligen länge sedan jag såg en film. Men det var nog Anchorman som var senast, den äger allt och alla!
Senast ringda telefonsamtal: Nordea, haha. Skulle kolla hur mycket julklappspengar jag hade kvar!
Senaste bubbelbadet: Ett par månader sedan.
Senaste spelade CD: One Republic tror jag. Sweeeeeeeeet memories!
Senaste kyss: Järrä såklart :)
Senaste gången du grät: Tror jag blev lite tårögd häromdagen för slutet på Sicko. Helt sjukt, jag vet.
Senaste måltiden: Stekt kyckling, ris, sås, julmust, lussemuffins och lite peppisar! :)))

Åtta har du någonsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Njäe. Tror inte det.
Blivit arresterad: Nix.
Blivit kär vid första ögonkastet: Mmm. Jerre :)
Fastnat med blicken i någons urringning: Minns inte! Har jag säkert!
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja, flera gånger! Ung och dum, vet du!
Haft ett one night stand: Nope. Never. Tycker det är mest äckligt faktiskt.
Busringt till någon: Haha, jodå.

Sju saker du har på dig:
1. Strumpor (en rosa och en mörkgrön)
2. Mörkblå jeans från USA
3. Grått linne
4. Grå t-shirt
5. Svart munkis
6. Pulsklockan (använder den som en vanlig)
7. Örhängen

Sex saker du har gjort idag:
1. Vaknat vid halv 6 och tursamt nog lyckats somna om
2. Blivit riven på handen av kattfan
3. Ätit 2 lussemuffins
4. Sjungit luciasånger
5. Legat på spikmattan
6. Fått en kram

5 favoritsaker utan rangordning
1. Alla mina pärlor och pärlplattor! <3>

4 personer du kan berätta allt för:
Jerre
Sara
Ivana
Oscar?

3 val:
Blått eller rött: Både och? Rött rent politiskt dock!
Sommar eller vinter? Vår!
Choklad eller chips: Choklad, alla gånger!

2 saker att göra innan du dör:
Skaffa hund!
Jobba med något som jag längtar efter när det är helg!

1 sak du ångrar:
Att jag inte skaffade hund under studietiden, det hade varit det bästa!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Allt på första gången där minns jag ju så tydligt :) hihihi...