lördag 27 december 2008

Nyårslista 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Åkte till USA, mitt livs resa! Den var P R E C I S så underbar som det låter!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Minns inte om jag hade några...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Njae, men en vart på smällen! :)
4. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009? En hund!
5. Vad var din största framgång 2008? För det första att vi flyttade ner till Linköping, för det andra att jag fick (tog, menar jag ;))det jobb jag verkligen, verkligen ville ha!
6. Vad spenderade du mest pengar på? Hm. Möbler och hemattiraljer, kanske
7. Vad önskar du att du gjort mer? Träffat mer gamla kompisar, men man är ju så sjukt trött när man jobbar hela tiden :S
8. Vad önskar du att du gjort mindre? Oroat mig så mycket och haft ångest - allt löser sig när det är meningen att det ska det!
9. Hur tillbringar du nyår? Tyvärr blir det inte partaj som jag skulle vilja, så det blir som vanligt en middag och så hemma. Släkten från Stockholm kommer iallafall som lite plåster på såren. Fast jag hade nog helst supit skallen av mig, känner för det!
10. Vem saknade du? Den hund som ska bli min.
11. Finns det någonting du ångrar med 2008? Nej, allt man gör bidrar till ens erfarenheter, och det kan man aldrig få för mycket av!
12. Vilken del av 2008 var bäst? Första eller andra halvan? Andra, helt klart.
13. Hur tror du 2009 blir i sin helhet? UNDERBAR! Om vi blir med valp, såklart.

0 kommentarer: