tisdag 16 september 2008

Troett.

Ugh. Hur är det meningen att man ska orka ha ett liv samtidigt som man jobbar egentligen!? Man är ju helt död hela tiden. Det är bannemig tur att jag hade sovmorgon idag, annars hade lägenheten sett ut som en krigszon resten av veckan. Kanske till och med flera veckor, eftersom man bara vill sova och slappa på helgen, inte städa upp efter veckan som varit.

Kanske ska införa en städdag som vi hade förr i tiden... Inte för att det höll sen, men ändå! Kanske skönt att ha det lite fint då och då...! :D

Häromdagen övningskörde Jerre och jag borta på Biltemas parkering. Fy faen vad det går bra alltså. Redan efter andra gången klarar jag numera av att starta bilen som man ska, utan hack och konstiga saker. Däremot backningen, den ska vi inte tala om... Hehe...!

Hur som helst... Måste hitta motivation att gå morgonpromenader eller nåt. Det verkar ju inte funka med bara vanlig träning. Händer inte ett jävla smack fast att jag tränar som ett as hela tiden. Funderar till och med på att plåga mig själv med att börja löpträna, fy faaan vad jag hatar det!!! Men nöden har ingen lag, säger de ju...!

Nix, nu är det dags för mig att bege mig till jobbet strax. Orkar inte alls egentligen, men vad gör man inte för lite peningar...!?

0 kommentarer: