tisdag 23 september 2008

Jag har ett får i fickan!

Det är så kul att ha en lite annorlunda sms-signal... Ladda hem lite ekologiska ringsignaler från Icas ekologiska sida, och glöm INTE att titta på bildspelet, det är jättekul!

Har så jäkla mycket att göra nu för tiden. Känns inte som att jag har tid för nåt. Och som vanligt är det när jag sitter på typ cykeln hem som jag kommer på alla grejer jag måste göra, och sen när jag landar i soffan är det både bortglömt och bortprioriterat. Nåja, jag kanske ska nöja mig med att jag ändå är rätt så jävla effektiv på jobbet iallafall. Fejar och donar hela tiden, idag städade jag ur en garderob med massa gamla pärmar... Hittade vår brandpärm iallafall! Och en läroplan... Hehe, det är ju inte så att det är så viktiga saker att man ska veta var man har dem och ha lite koll på dem... Nej nej... :)

Känner ett grymt sug för att fota just nu. Blir så jäkla sugen så fort jag går in på Jonas blogg. Han är så grymt duktig! Men jag har lite idéer som jag bara väntar på att få förverkliga... Synd att man inte känner nån som är sugen på att stå modell bara... :(

För övrigt har jag anmält mig till en hundinstruktörskurs från LHU. Ska bli grymt kul och spännande! Min lite hemliga dröm är att få jobba med hundar, helst genom att hålla kurser i exempelvis klicker och kanske lite lydnad och kantarellsök... Så då är det bäst att börja bygga på sina erfarenheter redan nu, tänkte jag!

1 kommentarer:

Anonym sa...

nej men hallå :) roligt att du presenterade dig så att jag vet att du finns, jo här finns en hemsida http://malin.priv.se Den är väldigt dåligt uppdaterad men snart skall jag göra om den och sköta den bättre!!! Kul att jag fick chansen att hitta hem till din sida....kram Malle