söndag 7 september 2008

Dagens att-göra lista

Söndag idag. Både en bra och dålig dag. Bra såklart eftersom man är ledig, men också dålig eftersom det är den sista dagen på helgen... Man vet att man ska till jobbet imorrn, och även om jobbet mest är kul är det jobbigt också.

Idag har jag tänkt att jag ska genomföra detta;

  • Åka till Tornby och handla till jobbet
  • Tvätta 17-22
  • Skrattyoga inne i stan (jag ska ha det med treorna på torsdag)
  • Duscha, plocka ögonbryn
  • Planera träning för vecka 37
  • Göra klart serien om mig själv
  • Planera lektioner v. 37
Som ni ser är det väldans mycket jobb som gäller. Det är ju tråkigt att man aldrig kan vara riktigt ledig, det finns alltid något att pyssla med, förbereda sig, förkovra sig i nåt man ska lära ut till eleverna... Tur att man inte är klasslärare, då hade man väl arbetat ihjäl sig...!!!

1 kommentarer:

Linnéa sa...

hejsan, vad kul att du är intresserad av receptbloggen! klart du ska vara med! maila mig på septum_80@hotmail.com tillsammans med en bild på dig så får du inlogg och lösen till bloggen när den är helt klar. den är på g, bara småsaker som ska fixas!