torsdag 20 november 2008

Blir det nåt eller!?

Om det är nåt jag är bra på så är det banne mig att övertolka.

Fick nyss ett mail från ägaren till tiken som ska bli parad, och hon skrev att det "förmodligen inte blev något" och att det kanske var för sent.

Jag kände ju på mig att det kommer bli en valp, men inte från den kullen, även om det är det jag vill. Har hittat en annan kennel som också ska ha valpar i vår/sommar, som det enligt magkänslan kommer bli.

Äh. Blev lite depp nu bara för det här, vill ju ha en egen liten tuss NU, därför känns det så jobbigt att vänta ut allt... Och så när man inte vet om det blir nåt eller ej... Suck... Jaja. De får ju svar från vetten om nån dag, så jag får väl ge mig till tåls.

DET ÄR BARA DET ATT DET ÄR SÅ JOBBIGT NÄR MAN INTE VET HUR DET BLIR!!!
*avreagera sig*

0 kommentarer: