torsdag 31 juli 2008

Tollarspecialen är i antågande!

Jag kanske inte har klargjort för så många i min bekantskapskrets att vi har bestämt oss för att köpa en Nova Scotia duck tolling retriever senast till nästa sommar?
Så är läget iallafall, och jag kan knappt bärga mig! Hundgalen som jag alltid varit är det helt jobbigt att vänta, speciellt som jag håller på och funderar över alla problem att lösa som ingår i hundköpet. Nåja, optimist som jag är vet jag att det kommer att lösa sig, det gör det alltid.

Hur som helst, i helgen är det dags för den årliga Tollarspecialen. Självklart har jag tvingat Jerre till att vi ska åka dit, och det ska bli så spännande och roligt! Självklart följer kameran med, något annat vore en synd! Förhoppningsvis är också den uppfödare vi tänkt oss där, så vi kan bomba henne lite mer med frågor om rasen och hennes hundar. Det skulle vara kul om vi träffade Diva och hennes ägare Mattias och Emma där. Senast vi sågs charmade ju Diva omkull oss, så... :)

0 kommentarer: