lördag 7 mars 2009

Mina mål den här helgen!

Idag är mitt mål att göra minst ett par av de här sakerna:

  • Köpa en liten bokhylla till arbetsrummet (Check!)
  • Köpa smyckespinnar (de där jävla stiften bara faller ur, ju!) (Check!)
  • Köpa hundsaker (ååååh jag längtar!) (Check!)
  • Lägga färdigt min påbörjade Hamtaro-pärlplatta (Check!)
  • Göra en massa lemmings (i pärlplattor, that is)!
  • Posta ägg-smycket till Lena (första sålda smycket, yeaaaay!)
  • Spela Fable 2 på Xbox UTAN att tänka "jag skulle kunna göra så mycket annat mer nyttigt och viktigt just nu"
  • Förbereda mig för lönesamtalet nästa vecka
  • Förbereda Filosofiska samtal som jag ska ha på grupperna nästa vecka (träligt att jobba när man är ledig, blööö)
OCH jag vill avsluta med att säga att det är Hjärta till hjärtas fel att jag inte är på gymmet och svettas nu! Behöver man en bokhylla får man offra the fitness! Jag lovar att åka och träna imorrn bitti istället! (Ja, om jag orkar, vill säga!)

0 kommentarer: