söndag 19 oktober 2008

Pärlbeställning!

Har precis lagt en beställning på Panduro på lite saker som inte går att få tag på här i lilla mini-Linköping. Bland annat pärlplatteplattor som går att sätta ihop. Hade ju 4 innan, men det är inte alltid de räcker, speciellt inte om man gör stora motiv.

Jag ska väl ta och fortsätta med mitt projekt... Ska bli en Mario-vägg i sovrummet! Orkar inte vara mer hemlig nämligen, dessutom kanske det är kul för de eventuella läsare jag har att få veta vad som är på g. Det brukar ju nämligen vara så att jag är lite seg på att färdigställa mina projekt...

Har föressten världens bästa metod för att få stödrutor på bilder att pärla efter. Lämna en kommentar så får ni veta! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

För att jag har en dödlig muskelreumatism, om jaf hade gått till jobbet hade jag dött ännu tidigare. :) Sen är det också så att jag kör motorvägen och där kan man inte cykla. Om man ska cykla så får man räkna med att det tar en timme för ett är ett helt annat håll. Jag åkte buss ett tag, men fick sluta med det rätt fort när jag lärde mig att det kostar 60 kr om dagen eller 1300 kr i månaden. Så tills bussen blir billigare, jag blir frisk, eller vägen blir kortare så fungerar min volvo jättebra! :)

Anonym sa...

Åh men tack så mycket! <3 vad söt du är :D

Anonym sa...

Hej hej Bästaste moster Elin!!!!


Matte har skvallrat att ni ska skaffa vappel :) Den vill jag å matte träffa när den kommer!!
Matte har också snöat in på de där små pärlorna så snälla berätta för henne hur man gör med stödrutorna :)


Puss & prutt